همه چیز در مورد تعمیر پکیج

۲,۸۰۸ بازديد

پکیج چیست؟

پکیج نوعی سیستم گرمایشی است که می تواند سال ها جایگزین محفظه موتور شود. پکیج دارای مزایای بسیاری از جمله قابلیت نصب سریع و آسان، تعمیر و سرویس در محل می باشد.

برای تعمیر پکیج ابتدا باید قطعات آن را بشناسیم.

معرفی اجزای کیت دیواری:

1) Warystor;

این یک نوع مقاومت است که اجازه نمی دهد ولتاژ بیش از حد وارد دستگاه شود که می تواند سایر قسمت های حساس را بسوزاند.

2) پمپ گردش خون:

از این نوع پمپ ها برای کنترل فشار آبگرم و بخاری ها استفاده می شود که در بیشتر موارد زمانی که فشار آب یا سیستم گرمایشی کاهش می یابد، می توان به کمک این پمپ فشار را افزایش داد

3) بشقاب بسته بندی

تابلو یک صفحه سبز است. یکی از مهم ترین قسمت های پکیج دیواری می باشد. زیرا وظیفه اصلی پکیج در آن است. روی برد یک خازن، یک مقاومت، یک رگولاتور و غیره وجود دارد. چنین اجزایی با هم ترکیب می شوند.

عملکرد برد اطمینان از ارتباط بین تمام قسمت های بسته است. همچنین دارای عملکرد مدیریت LCD در بسته بندی است. LCD ممکن است خطاهای بسته دیواری را نمایش دهد.

4) درگیری امنیتی:

این قطعه یکی از قطعات حساس به فشار و دما می باشد.

عملکرد شیر اطمینان به این صورت است که اگر آب به دمای بالایی برسد و یا حتی اگر به این شیر فشار وارد شود، شیر اطمینان باز شده و بسته را خارج می کند.

5) صدا:

جرقه با تماس با گاز حاصل از شعله بسته را مشتعل می کند. همچنین با افزایش ولتاژ ورودی باعث ایجاد قوس الکتریکی می شود.

6) در آریسلان:

برای پر کردن بسته با آب استفاده می شود. این شیر بین پک و لوله ورودی آب سرد قرار می گیرد و باز شدن این شیر پک را تا حداکثر حد خود پر می کند.

7) شیر سه طرفه:

وظیفه اصلی این شیر تغییر جریان آب از لوله آب گرم به بخاری و بالعکس می باشد.

8) ترموستات دود:

نام دیگر آن آشکارساز دود است که به درپوش تنظیم متصل می شود.

9) کلید برق:

نام دیگر این قطعه فلوسوئیچ است که در ورودی آب بخاری و رادیاتور قرار می گیرد.

مقررات ویژه صندوق تامینی

در برخی موارد برای تعمیر یونیت دیواری می توانید خطای آن را در نظر بگیرید و بر اساس آن یونیت دیواری ال سی خود را تعمیر کنید.

اگر با خطاهای پکیج آشنا نیستید، دفترچه راهنما را بخوانید تا علت خطا را پیدا کرده و آن را برطرف کنید.

قبل از هر چیزی که مربوط به تعمیر دیوار باشد، باید بدانید که دیوار برای عملکرد صحیح به عناصر آب، برق، اکسیژن و گاز نیاز دارد.

در مرحله اول باید بدانید که در صورت نبود آب پکیج روشن نمی شود.
برای تعمیرات پکیج با تهران سرویس کاران تماس بگیرید.

بنابراین، چگونه می توان فهمید که مقدار آب مورد نیاز به بسته بندی رسیده است؟

صفحه نمایش LCD روی صفحه در بسته دیجیتال و بازوی فشار دستگاه در بسته آنالوگ. این قابل درک است. در این صورت لازم است درجه و اندازه آن را یک و نیم بار تنظیم کنید و سپس می توانید آب را ببندید.

در مرحله دوم بررسی کنید که برق وصل شده باشد. یا دوشاخه را از پریز بیرون بکشید و برعکس آن را وصل کنید. زیرا برخی از بسته ها حساس به فاز و نول هستند.

مرحله سوم تأیید گاز است

مرحله سوم تعمیر این است که پک گاز را بررسی کرده و از باز بودن آن اطمینان حاصل کنید.

اما باید اکسیژن را نیز در نظر بگیرید که یکی از مهم ترین عوامل احتراق است. زیرا گاهی اوقات فن ها با مشکل مواجه می شوند و احتراق به درستی انجام نمی شود. در این صورت آسیب جدی به دنبال خواهد داشت.

در این قسمت تعمیر، زمانی که فن ها از کار افتاده اند، می توانید قسمت بالای پکیج را بررسی کنید. با دو دهانه با درپوش های پلاستیکی، درپوش ها را باز کرده و دودکش را وصل کنید. مراقب باشید که کوچکترین نشتی نشان داده نشود.

البته دقت کنید که بسته بندی با قطعات خطرناکی مانند گاز طبیعی، برق، دود تماس نداشته باشد و این کار را به متخصصان بسپارید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.